Monday, May 31, 2010

Mendidih!

tiap2 mlm aku marah mcm org giler babi!
eeeee!
pantat!
aku pikir je aku rasa cam nk tumbuk, sepak, belasah, hantam kao2 kat sorang tuh!
bughrek!
giler x puas aku. dgr je name aku rasa nk muntah!
apatah lg klo jumpe, mmg rasa ah nk sumbat penumbuk kat dlm mulut die tu!
pantang name die aku tgk dkt facebook! blh meradang stengah jam!
paling aku x tahan, klo jumpe dua2 tuh together-gether.
muka die tu yg aku menyampah! die ingat die tu sape? bijak sgt ke? hebat sgt? kononnya popular sgt lah tu! wah disukai ramai! disanjung tinggi! hngh! klo bkn dibeli, ada x 'kwn' yg bertimbun2 cam skrg? pelacur negara dunia ke-3!
saat2 camtu lah aku pikir, kan best klo kite ade main bende2 cam wrestling ke, boxing ke. ape2 je lah, asalkan gerenti blh belasah sape2 tu smp tersembur darah!
£$&&%$£"!(*)&*&(£!"!"ASR$£^%$"!¬!£$"%$&)_+_+)

2 comments:

Art said...

ok, sangat kelakar hahaha apaaa laa jeffryy :P

Jeffrey said...

oi! apa kelakar? org tgh mrh2 tau? buek :P